אלוף במיל' עמוס ידלין: "יש בהסכם דברים טובים"

אסתי פלד No Comments on אלוף במיל' עמוס ידלין: "יש בהסכם דברים טובים"

על רקע הסכם הגבול הימי המתגבש מול לבנון, שוחח אבי מימרן עם האלוף במיל' עמוס ידלין ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו עושים הסכם עם לבנון שהיא מדינת אויב, שעושה איתנו הסכם מדיני לראשונה. אנחנו לא חותמים הסכם עם חיזבאללה. אם זה יעלה את רמת החיים בלבנון זה ייצר יציבות" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אוף במיל' עמוס ידלין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "לפי ההסכם שמתגבש אנחנו נתחיל לשאוב מאסדת כריש, בפרט על רקע המלחמה באוקראינה והמחסור העולמי בגז, זה חשוב מאד וזה יחזק את הביטחון האנרגטי של ישראל".

"חשוב לזכור שאנחנו עושים הסכם עם לבנון שהיא מדינת אויב, שעושה איתנו הסכם מדיני לראשונה. אנחנו לא חותמים הסכם עם חיזבאללה. אם תהיה מלחמה איתם אנחנו ננצח, אבל נקבל גם מכה קשה".

"במאגר קאנא לא ברור אם יש בו גז או לא. חלקו הצפוני בוודאות בלבנון. לפי ההסכם המתגבש חלקו יישאר בישראל. בלבנון אין לאנשים מה לאכול, אם יהיה להם איך לשפר את מצבם זה מייצר יציבות".

על גל הטרור אמר: "יש פה עלייה ברמת האלימות אבל זו לא אינתיפאדה. מה שהיה לנו אז זה לא מה שקורה היום, אז היה טרור מאורגן, היום שום דבר לא באופן מאורגן".

"ישראל עושה פעולות מנע לטרור, 100 פלסטינים נהרגו, וזה בוודאות מנע פיגועים שהיו מביאים למוות. המצב הביטחוני יותר קשה מבעבר, אך צה"ל נותן מענה לא רע בכלל".

בנוגע לתפיסותיו הפוליטיות רמז ידלין: "אני חושב שגנץ הוא איש ראוי ושר ביטחון מצוין ממש לא אצטער אם הוא יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל".



0 תגובות